• Home
  • Novinky
Tretí titul Superbrands pre Tork v Česku,  prvýkrát uspela značka aj na Slovensku
Tretí titul Superbrands pre Tork v Česku,  prvýkrát uspela značka aj na Slovensku

Tretí titul Superbrands pre Tork v Česku, prvýkrát uspela značka aj na Slovensku

16.10.2023

Značka Tork, svetový líder v oblasti hygieny a zdravotníctva, sa tohto roku zaradila k držiteľom prestížneho ocenenia Business Superbrands 2023. V Českej republike ide už o tretí titul v rade a tohto roku sa prvýkrát podarilo značke uspieť aj na Slovensku. Superbrands každoročne oceňuje značky s mimoriadne silnou reputáciou a inovatívnym prístupom.

Ocenenie Superbrands sa od svojho zrodu vo Veľkej Británii stalo symbolom globálneho uznania a dnes predstavuje najuznávanejšiu nezávislú autoritu v oblasti hodnotenia obchodných značiek. Toto prestížne ocenenie každoročne vyzdvihuje tie najlepšie z najlepších značiek na trhoch v takmer 90 štátoch na piatich kontinentoch.
Výber značiek do tohto prestížneho klubu prebieha na základe ich renomé, inovácií a povedomia o značke na trhu. Firmy nemôžu svoju účasť v programe Superbrands samy navrhovať. O udelení ocenenia rozhoduje porota zložená z expertov z oblasti businessu, komunikácie, marketingu a ďalších odborov. Udelenie certifikácie Superbrands je zárukou silnej pozície, zodpovednosti a trvalého úsilia, ktoré ocenené značky prejavujú pri prekonávaní hraníc a hľadaní nových inovatívnych riešení.

Tork získal ocenenie Superbrands na českom trhu už tretíkrát po sebe. „Inovácie, dlhodobé budovanie značky a dôvera našich partnerov sú základné piliere našej práce. Ocenenie si veľmi vážime, a obzvlášť nás teší, že okrem Českej republiky značka Tork získala ocenenie Superbrands v tomto roku prvýkrát aj na Slovensku,“ hovorí Petr Sobotka, Sales Manager End Customer Essity Česká a Slovenská republika.

Mimoriadne renomé na trhu aj silný príbeh
Aby sa stali členmi exkluzívneho spoločenstva Superbrands, musia tieto značky spĺňať nielen vysoké štandardy kvality a reputácie, ale tiež rozprávať silný príbeh. Tieto príbehy sú každoročne zaznamenané v Ročenke Superbrands, ktorá slúži ako doklad úspechu a jedinečnej pozície týchto značiek na českom trhu. Ocenené značky môžu tiež v komunikácii používať grafiku s pečaťou Superbrands.

V Českej republike obnovil program Superbrands svoje pôsobenie v roku 2013. Od roku 2014 sú hodnotené nielen značky v spotrebiteľskej kategórii (Consumer Superbrands), ale aj značky v oblasti obchodnej či priemyselnej (Business Superbrands).

Jedenásty ročník udeľovania cien Czech Superbrands prebehol dňa 14. septembra v novozrekonštruovanej sále Empire Hall v budove Slovanského domu. Bolo udelených 45 cien v kategórii Consumer Superbrands a ďalším 18 značkám bol pridelený titul Business Superbrands za rok 2023. Galavečera sa za značku Tork zúčastnili Petr Sobotka a Ivan Škorpík, Key Account Manager, Slovakia.




TORK
Minimalizujte vplyv uhlíka
TORK